V Kostelci na Hané dnes Olga Sehnalová zahájila nový cyklus spotřebitelských besed

Poslankyně Evropského parlamentu Olga Sehnalová dnes zavítala do Kostelce na Hané, kde zahájila nový cyklus oblíbených spotřebitelských besed „Nepovedený nákup: Co teď“. Společně s dlouholetým pracovníkem České obchodní inspekce Zdeňkem Krulem při těchto besedách radí, co si počít, když se nákup nevydaří podle představ zákazníka. Účastníci se tak dnes mimo jiné dozvěděli, na co si dát pozor při výběru zboží i jak postupovat při případné reklamaci. Důraz je kladen i na rizika nakupování na internetu nebo na uzavírání smlouvy po telefonu. Obecně přitom platí, že by si spotřebitelé měli dávat pozor, kde nakupují, a volit pokud možno prověřené e-shopy. Na závěr besedy odpovídal Zdeněk Krul i na dotazy návštěvníků a radil s jejich aktuálními problémy. Účastníky besedy pozdravil krátce i poslanec Parlamentu ČR Pavel Holík.
 
Po besedě, která se odehrála v městské knihovně, se poslankyně setkala s představiteli města. Na Městském úřadě ji přivítal starosta František Horák. Následně zavítala i do městského sportovního areálu, kterým ji provedl správce areálu Petr Kudláček.
 
Setkání v Kostelci na Hané bylo první z jarního cyklu besed "Nepovedený nákup: Co teď", další se uskuteční 7. dubna ve Šternberku a 5. května ve Strání. Účast na besedách je zdarma, vítán je každý, kdo se chce o dané problematice dozvědět více. Na lektora Zdeňka Krula a spotřebitelskou poradnu Olgy Sehnalové se také může každý obrátit prostřednictvím emailové adresy spotrebitel@sehnalova.cz s dotazy, týkajícími se zejména problematiky používání nekalých obchodních praktik ve spotřebitelských smlouvách, ale také dalších oblastí ochrany spotřebitele. Využití poradny je pro spotřebitele zdarma.