Besedy - Nepovedený nákup: Co teď?

Pokud si pořídíte věc či službu, s níž po nákupu nejste spokojeni, nabízí české zákony řadu možností, jak si s nepovedeným nákupem poradit. Přesto o nich mnoho spotřebitelů neví nebo je neumí správně využívat. Jak reklamovat zboží či službu, jak vracet zboží a nepřijít o peníze či jak postupovat při změně obchodních podmínek, to se dozví účastníci besed, které pořádá poslankyně Evropského parlamentu MUDr. Olga Sehnalová, MBA (ČSSD, S&D).

"Kdo z nás někdy nelomil rukama nad nákupem, který se nám nepovedl, a nepřemýšlel, co dělat? Mávnout rukou a smířit se s tím, že zboží je zmetek a služba má daleko od toho, co bylo v reklamě slibováno? Nebo se sebevědomě domáhat svých práv, pokud tedy víme, jaká jsou? Jsem pro druhou možnost, protože jsem si sama vyzkoušela, že pokud se nám něco nelíbí, je lepší se ozvat. A o tom, JAK se ozvat, jsou naše besedy, které budu opět pořádat pro veřejnost v různých městech Zlínského a Olomouckého kraje," vysvětlila Olga Sehnalová.

Besedy s názvem "Nepovedený nákup. Co teď?" povede dlouholetý pracovník České obchodní inspekce, Zdeněk Krul. Příští ze série besed se uskuteční v pátek 5. května od 14:00 hodin v Restauraci Na Zámečku ve Strání. Účast je zdarma, vítán je každý, kdo se chce o dané problematice dozvědět více.

Zájemci se naučí nejen rozpoznat možná rizika při nákupu i po něm, ale i to, jak nepovedený nákup vyřešit. Besedy pokryjí i nejrizikovější oblasti, jako je nakupování na internetu či po telefonu.

Celkem se na jaře uskuteční tři setkání - v Kostelci na Hané, Šternberku a Strání. Navazují na tradici vzdělávacích seminářů o nekalých obchodních praktikách, které Olga Sehnalová úspěšně uspořádala v předchozích letech.

Moje videa
Hanácké bál - Brusel

9.5.2013 | Jaký byl Hanácké bál v Bruselu? Podívejte se na naše video
Stáhněte si

Copyright © MUDr. Olga Sehnalová, MBA 2009-2019. [ www.sehnalova.cz ] Webmaster [ www.zarsky.net ]