Poradna pro spotřebitele

Zakoupili jste si zboží nebo službu a nejste spokojeni?

Využijte služeb spotřebitelské poradny, specializované na problematiku mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.

Zajímá Vás…

  • - co je institut mimosoudního řešení spotřebitelských sporů a jaké jsou možnosti jeho využití?
  • - jak a u koho lze návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu podat a jaké jsou zákonné podmínky?

Nebo již řešíte problém a potřebujete poradit…

  • - jak využít institut mimosoudního řešení spotřebitelských sporů pro Váš konkrétní spor?
  • - jak při mimosoudním řešení spotřebitelských sporů využít znalecké posudky?

Se svým dotazem, žádostí o radu či konzultaci se můžete obrátit na email: spotrebitel@sehnalova.cz.

Využití poradny je zdarma.

Zřizovatelem poradny je MUDr. Olga Sehnalová, MBA, poslankyně Evropského parlamentu.

Od 1. února 2016 mohou spotřebitelé v České republice díky evropské směrnici, na jejímž vzniku se podílela Olga Sehnalová, využívat institut mimosoudního řešení sporů s obchodníkem v případě, že nejsou spokojeni s vyřízením reklamace ze strany prodávajícího nebo poskytovatele služeb. Mimosoudní řešení sporů je výhodnější formou vypořádání obou stran, pokud se nedohodnou samy. Jeho hlavními přínosy jsou především nižší náklady, rychlost a neformálnost řízení. Vyřízení reklamace trvá podstatně kratší dobu, než případný soudní spor. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů není zpoplatněno.

Moje videa
Dvojí kvalita výrobků na jednotném trhu

13.9.2018 | Pane předsedající, vážené kolegyně a kolegové, od první interpelace mé a několika dalších kolegů, kterou jsme reagovali na první signály o dvojí kvalitě, uplynulo dlouhých sedm let. Sedm let od odpovědi Evropské komise, že v ...
Stáhněte si

Copyright © MUDr. Olga Sehnalová, MBA 2009-2019. [ www.sehnalova.cz ] Webmaster [ www.zarsky.net ]