Zakoupili jste si zboží nebo službu a nejste spokojeni?

Využijte zdarma služeb spotřebitelské poradny, specializované na problematiku mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.

Zajímá Vás…

- co je institut mimosoudního řešení spotřebitelských sporů a jaké jsou možnosti jeho využití?
- jak a u koho lze návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu podat a jaké jsou zákonné podmínky?

Nebo již řešíte problém a potřebujete poradit…

- jak využít institut mimosoudního řešení spotřebitelských sporů pro Váš konkrétní spor?
- jak při mimosoudním řešení spotřebitelských sporů využít znalecké posudky?

Zřizovatelem poradny je MUDr. Olga Sehnalová, MBA, poslankyně EP.

Od 1. února 2016 mohou spotřebitelé v České republice díky evropské směrnici, na jejímž vzniku se podílela Olga Sehnalová, využívat institut mimosoudního řešení sporů s obchodníkem v případě, že nejsou spokojeni s vyřízením reklamace ze strany prodávajícího nebo poskytovatele služeb. Mimosoudní řešení sporů je výhodnější formou vypořádání obou stran, pokud se nedohodnou samy. Jeho hlavními přínosy jsou především nižší náklady, rychlost a neformálnost řízení. Vyřízení reklamace trvá podstatně kratší dobu, než případný soudní spor. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů není zpoplatněno.

Jak nás kontaktovat?

Se svým dotazem, žádostí o radu či konzultaci se můžete zdarma obrátit na email: spotrebitel@sehnalova.cz.