Se svým dotazem, žádostí o radu či konzultaci se můžete obrátit na email: spotrebitel@sehnalova.cz.
Využití poradny je zdarma.
Zřizovatelem poradny je MUDr. Olga Sehnalová, MBA, poslankyně Evropského parlamentu.
Od 1. února 2016 mohou spotřebitelé v České republice díky evropské směrnici, na jejímž vzniku se podílela Olga Sehnalová, využívat institut mimosoudního řešení sporů s obchodníkem v případě, že nejsou spokojeni s vyřízením reklamace ze strany prodávajícího nebo poskytovatele služeb. Mimosoudní řešení sporů je výhodnější formou vypořádání obou stran, pokud se nedohodnou samy. Jeho hlavními přínosy jsou především nižší náklady, rychlost a neformálnost řízení. Vyřízení reklamace trvá podstatně kratší dobu, než případný soudní spor. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů není zpoplatněno.