Poradna pro spotřebitele

Zakoupili jste si zboží nebo službu a nejste spokojeni?

Využijte služeb spotřebitelské poradny, specializované na problematiku mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.

Zajímá Vás…

  • - co je institut mimosoudního řešení spotřebitelských sporů a jaké jsou možnosti jeho využití?
  • - jak a u koho lze návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu podat a jaké jsou zákonné podmínky?

Nebo již řešíte problém a potřebujete poradit…

  • - jak využít institut mimosoudního řešení spotřebitelských sporů pro Váš konkrétní spor?
  • - jak při mimosoudním řešení spotřebitelských sporů využít znalecké posudky?

Se svým dotazem, žádostí o radu či konzultaci se můžete obrátit na email: spotrebitel@sehnalova.cz.

Využití poradny je zdarma.

Zřizovatelem poradny je MUDr. Olga Sehnalová, MBA, poslankyně Evropského parlamentu.

Od 1. února 2016 mohou spotřebitelé v České republice díky evropské směrnici, na jejímž vzniku se podílela Olga Sehnalová, využívat institut mimosoudního řešení sporů s obchodníkem v případě, že nejsou spokojeni s vyřízením reklamace ze strany prodávajícího nebo poskytovatele služeb. Mimosoudní řešení sporů je výhodnější formou vypořádání obou stran, pokud se nedohodnou samy. Jeho hlavními přínosy jsou především nižší náklady, rychlost a neformálnost řízení. Vyřízení reklamace trvá podstatně kratší dobu, než případný soudní spor. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů není zpoplatněno.

Jak to vidím já
Listopad, doba radosti a naděje, zklamání a skepse

V roce 1989 jsem byla studentkou medicíny. Když si vzpomenu na své pocity po událostech 17. listopadu a v týdnech, které následovaly, tak to byla euforie, radost a naděje i sebevědomé odhodlání, se kterým jsme se dívali do budoucna. Na svět otevřených možností a neuvěřitelného množství informací a nových obzorů. Jaké byly politické požadavky studentky medicíny? Kromě ...
pokračování

Naše ožehavé téma
Vybíráme z článků
Mezinárodní konference ke vzdělávání mladých spotřebitelů 19. 11. v Poslanecké sněmovně PČR

19.11.2018 |

Spotřebitelské vzdělávání od nejútlejšího věku je jednou z důležitých podmínek k tomu, aby ve společnosti byli vzdělaní a informovaní spotřebitelé, kteří jsou poučení o svých právech a nebojí se jich využívat. To, jak informovanost ... pokračování

Naše videa
Promítání dokumentu Šmejdi a debata o nekalých obchodních praktikách

24.9.2013 | Záznam z promítání dokumentu Šmejdi v Evropském parlamentu
Stáhněte si

Rychlé odkazy
O mně
Aktivity
Tiskové zprávy
Newsletter EP
Aktuality nejen z EP
Názory a komentáře
Veřejné konzultace
Fotogalerie
Vystoupení v EP
Kontakty
Přístupná verze webu

vote vatch.eu
Copyright © MUDr. Olga Sehnalová, MBA 2009-2018. [ www.sehnalova.cz ] Webmaster [ www.zarsky.net ]